Scotch Shrunk en Scotch R’belle openen pop-up [interview]
De Beach Warrior pop-up store opent de deuren in Zandvoort. Hiervoor heeft het merk gekozen voor een authentieke yurt uit Centraal-Azië. Naast de Beach Warrior kindercollecties worden allerlei kunstvoorwerpen getoond. Bengels sprak met het Scotch & Soda creative team.
Waarom juist deze locatie?
“Beach Warriors is de hoogzomerlevering in de collecties van Scotch Shrunk en Scotch R’Belle. Geïnspireerd door de uitstraling, de spirit en de zomerse producten van deze levering zijn we op zoek gegaan naar een passend concept. Een pop-up store op het strand sluit hierop perfect aan.”
Wat is de meerwaarde van deze locatie naast de eigen winkels?
“Dit is de eerste pop-up store en daar zijn we heel erg trots op! Wij denken dat een pop-up als deze de eigen winkels perfect aanvult. De Scotch & Soda stores geven natuurlijk een compleet beeld van de collecties en ons merk voor het winkelende publiek. De pop-up store is net nog iets eigenwijzer en focust op hoogzomerartikelen in een uitgesproken omgeving. Met de Beach Warriors tent willen we de ouders en kinderen op het strand inspireren met de creativiteit en fun die wij in onze collecties stoppen.”
Wat is er allemaal te zien?
“De pop-up is gevuld met allerlei kunstwerken en schatten die van over de hele wereld zijn verzameld. In de store is de Beach Warriors collectie verkrijgbaar voor jongens en meisjes van 4 tot en met 12 jaar, denk aan rokjes, jumpsuits en kaftans voor meisjes en shorts, zwembroeken en sweaters voor jongens.”