Miniverse nieuw online platform voor moeders met jonge kids
Miniverse presenteert zich als specialist in het samenstellen van looks, voor elke leeftijd. De site fungeert als webshop en magazine in één, waarbij verkoop van producten wordt gecombineerd met tips voor onder meer kledingsets, speelgoed, maar ook voor DIY-tips voor een regenachtige zondag.
Personal shopper
Daarnaast biedt het een online Style Service, die te vergelijken is met een personal shopper. Na het invullen van een korte vragenlijst en het aangeven van specifieke wensen en voorkeuren voor kleding, worden door stylistes een of meerdere sets samengesteld en toegestuurd. Wat shoppers mooi vinden, houden ze en de rest kan kosteloos worden teruggestuurd.
Magazine
Varova Fashion wil met het one-stop-shopping-platform Miniverse een oplossing bieden voor moeders die door een veelheid aan kindermerken en -webshops niet goed meer weten waar ze moeten zijn en wat ze moeten kiezen.
Visual identity
Miniverse is tot stand gekomen in samenwerking met de Nederlandse ontwerpstudio Ina Matt, verantwoordelijk voor de visual identity. Varova is een investeerder in fashionformules en onder meer bekend van retailformules Sissy Boy, MenatWork en merken als Kings of Indigo en Tumble ‘N Dry.