Label to watch: Boys&Girls
‘Out to play’, erop uit gaan om te spelen, is het mantra van het Britse Boys&Girls dat elk seizoen weer wordt herhaald. Alle items moeten comfortabel zijn, anders worden ze simpelweg niet opgenomen in de collectie. Organic GOTS-katoen voorziet de kledingstukken van zachtheid, de nodige sterkte én een feel good-factor. Net als de selectie aan fair trade T-shirts, waar het merk graag verder in groeit.
Coole urban scene
Boys&Girls laat zich voor de vrolijke kleurrijke styling inspireren door de coole urban scene van het Londense East End, waar het hoofdkwartier van het label is gevestigd. Voor voorjaar/zomer 2014 ging Boys&Girls een samenwerking aan met street artist Malarky. De opvallende limited edition collectie is binnenkort in de winkels en via de eigen website verkrijgbaar. De kleding van Boys&Girls is grotendeels unisex en dus draagbaar voor zowel jongens als meisjes. Het merk levert in de maten 50 tot en met 140 en is met prijzen rond de €18-20,- voor T-shirts en sweaters in het middensegment gepositioneerd.