TOP

Kleine Fabriek introduceert nieuwe segmenten

De nieuwe indeling voor de zomereditie van Kleine Fabriek is bekend. De segmenten zijn vernieuwd en platforms, onder andere gericht op sport, zijn toegevoegd.

De segmenten van de afgelopen seizoenen, Object+, Star, Industry en Blueprint worden tijdens de Kleine Fabriek op 6 en 7 juli 2014 vervangen door Fame, Block en Object, met als nieuwe platforms Game On en Peek. Fame biedt een actuele mix van merken met een sterke merkbeleving en/of een specifiek eigen handschrift, zoals Oilily, Room Seven, Moodstreet, IKKS, Bomba, Unisa en Z8. Block verzamelt de coolste kids- en tienermode, casual en denim collecties (een combinatie van Industry en Blueprint) en binnen Object zijn alle lifestyleproducten te vinden, van speelgoed tot beddengoed en van accessoires tot interieur van merken als Souza, Koeka, Anne-Claire Petit en Jellycat. Game On is het nieuwe platform binnen Block, met sportieve kleding- en schoenenmerken, van onder andere Converse en Majestic. Stairs, het initiatief voor kleinschalige en startende merken, maakt plaats voor Peek.

Veel extra’s

Niets is zo veranderlijk als (kinder)mode en Kleine Fabriek verandert mee, laat de organisatie in een kort persbericht weten. ‘In de aanloop naar de 19e editie van Kleine Fabriek hebben we ons aanbod eens grondig onder de loep genomen. De nieuwe indeling bestaat uit drie sterke en duidelijke areas en daarbinnen een aantal nieuwe bijpassende platforms. De zomereditie van Kleine Fabriek zal voor iedere bezoeker een verrassende ervaring zijn. Met een frisse blik valt er weer veel extra’s te ontdekken. En dat is precies de energie die wij voor ogen hebben!’