Halina Reijn in Oilily-campagne
Voor de spring/summer 2016 campagne zocht het kledingmerk Oilily naar vrouwen die in de jaren tachtig en jaren negentig zijn opgegroeid. Uit al deze reacties heeft het merk haar ‘friends of the brand’ gekozen en zij zijn te zien in de nieuwe campagne, met in de hoofdrol Halina Reijn.
Little girls grow up
De nieuwe campagne van Oilily heet ‘Little girls grow up’ en draait om vrouwen die in hun jeugd opgroeiden met het bekende kledingmerk. Halina Reijn (40) groeide, net als veel leeftijdgenoten, op met het Nederlandse kledingmerk Oilily. Om die reden is ze nu gekroond tot ‘friend of the brand’.
De ‘friends of the brand’ vertellen in de campagne wat zij vinden van Oilily en delen hun bijzondere herinneringen. De herinneringen worden afgewisseld met indrukken over de spring/summer 2016 collectie. Halina omschrijft de collectie als inspirerend, vrouwelijk en een feest voor het oog.