Gray label zet kinderen centraal in campagne
In de campagne ‘My Way’ van Gray label staan kinderen centraal. Gray label gelooft dat ieder kind het recht heeft om gezien en gerespecteerd te worden en dat kleding niet de identiteit van het kind zou moeten bepalen.
Ruimte
Kleding zou ruimte zou moeten bieden voor wie hij of zij daadwerkelijk is, schrijft het merk in een persbericht. Kinderen weten heel goed wat ze willen. Ze hebben een eigen mening, maar ze hebben ruimte nodig om zich uit te spreken, en oren die naar ze luisteren.
Behoeften
De komende herfst- en wintercollectie bevat daarom minimalistische en comfortabele kleding die aansluit op de behoeften een kind. En in de campagne trekken ze dat door: op de foto’s poseren de kids niet, ze bepaalden tijdens de shoot zelf hoe zij het liefst werden gefotografeerd.
Burgundy
De inspiratiekleur voor de wintercollectie is burgundy, warm en diep bruinrood. Volgens het merk staat die die kleur voor kracht en ambitie.Het Gray label is vijf jaar geleden opgericht door Emily Gray en maakt basics voor kinderen van biologisch katoen. Het merk heeft meer dan 200 verkooppunten, een webshop en een eigen winkel in de Oude Looiersstraat in Amsterdam.