Dit is de uitslag van de poll ‘Zijn er teveel kindermodebeurzen?’
In september dit jaar liet de Amsterdamse kindermodebeurs Market by Kleine Fabriek weten definitief te stoppen. Er zijn hierop twee nieuwe beursinitiatieven ontstaan: Sunday School op zondag 14 januari 2018 en Just Kidz in het WFC op 28 en 29 januari 2018. Daarnaast wordt er een tour langs verschillende agenturen georganiseerd: Drive Inn Junior. De datum is nog niet bekend. Dit is een initiatief van drie agenturen: M-Agency, Hop Agenturen en Zoet Agenturen. De datum is nog niet bekend gemaakt, wel dat het gaat om één dag van 10 uur tot 22 uur in januari 2018.
Duidelijk
Met deze initiatieven hebben kindermodewinkeliers drie momenten en plekken om merken te bezoeken, trends te spotten en te netwerken met mensen uit de branche. Op Facebook vroeg Bengels in een poll of dit aantal teveel is. De uitslag van die poll is duidelijk: 95 procent zegt dat het teveel is, dat dit teveel tijd kost. Voor 5 procent kan het niet op, die klikten op de knop ‘Hoe meer hoe beter’. Nelleke Sheoratan van New&Beloved kinderkleding in Lelystad is er duidelijk over op de Facebook-pagina van Bengels: ‘Nou ik ben er al klaar mee. Moet ik als kinderkledingwinkel drie mode-beurzen langs? Ik zou zeggen, sla jullie handen beter in één en zorg voor één beurs of geen.’
Wat vind jij van dit aantal kindermodebeurzen? Reageer hieronder, op onze Facebookpagina of stuur een mail naar redactie@bengels.nl. Graag onder vermelding van je naam en de naam van je winkel, bij voldoende reacties maken we er een bericht van.