Bugaboo lanceert Diesel kinderwagen
Na Marc Jacobs, Viktor & Rolf, Bas Kosters en recentelijk Andy Warhol is er nu de eerste Bugaboo by Diesel collectie. Met als resultaat een coole kinderwagen in legergroen canvas met stoere accenten in camouflageprint, faux leer en is uiteraard voorzien van het iconische Diesel – Only the brave- logo (onder andere op de wieldoppen). De Bugaboo by Diesel is verkrijgbaar vanaf oktober 2014.
Te gekke uitdaging
Eind vorig jaar startte de 3-jarige samenwerking tussen het Italiaanse lifestylemerk en de Nederlandse kinderwagenproducent. Beide partijen zijn verheugd over het partnerschap. Andrea Rosso, creative director Diesel Licenses: “Het is geweldig om met Bugaboo samen te werken: dit is echt anders dan alles wat we tot nu toe gedaan hebben. Het was een te gekke uitdaging om het zuivere Diesel DNA in dit geavanceerde, verfijnde product terug te laten komen.” Madeleen Klaassen, global marketing director Bugaboo International laat weten vooral de rebelse geest en creativiteit van het modemerk te waarderen. “De Bugaboo by Diesel samenwerking combineert de wereld van het ouderschap en fashion, met een knipoog. Dit komt ook duidelijk terug in een levendige campagne die de bitterzoete momenten van het ouderschap viert. We weten allemaal wat er kan gebeuren met je woonkamer wanneer je je kids even alleen laat… maar uiteindelijk lach je erom.”