Bengels in Den Bosch (Marion en dochter Felicity Reijnders)
“Op artikelniveau zijn de winterjassen ineens nog vlug gegaan. We bieden ze nu met korting aan en dan gaat het laatste beetje natuurlijk ineens wat harder. Tegelijk hebben we door het mooie nazomerweer natuurlijk nog heel lang uitstelgedrag gezien. Nu met de iets koudere dagen zien we die klant alsnog snel naar de winkel komen om niet mis te grijpen.”
Guess, Mim-pi en Molo
“Qua merken is er in de verkoop niet echt iets uitgesprongen. We hebben over de hele linie gelijkmatig verkocht. Toch horen Guess, Mim-pi en Molo tot onze bestverkochte labels. Guess is in trek voor de grotere meiden. De collectie speelt echt in op deze doelgroep. Ze willen iets moderns dat op echte damesmode lijkt. Vooral de tuniekjes zijn goed gegaan. Winterjassen had ik niet van dit merk. Voor Mim-pi was het ons eerste seizoen. Het label is erg goed opgepakt door de klant. We zijn dus erg tevreden over de introductie. Ook de winterjassen zijn eruit gevlogen. Molo is een topper voor jongens. De collectie met al die drukke prints valt echt op. De kwaliteit is prima. Als eyecatcher is dit label ook heel erg waardevol op de winkelvloer.”
Winkelstad
“Den Bosch heeft echt de naam winkelstad te zijn. Onze winkel zit in de binnenstad, een prima locatie, ook vanwege de toeristen die een dagje komen shoppen.”