Saar Koningsberger ontwerpt babycollectie
De collectie, die onder meer bestaat uit rompertjes, pyjama’s, sokjes en slaapzakken, werd vandaag tijdens de opening van de Negenmaandenbeurs gelanceerd.
Koningsberger presenteerde de door haar ontwikkelde babylijn: “Als moeder van Scottie weet ik hoe fijn het is om goede producten te hebben voor die kleine. Samen met Kruidvat mocht ik onder het merk Bambino een volledige babylijn ontwerpen met onder meer rompers, slaapzakken, hydrofiele doeken, sokjes, pyjama’s en praktische luiertassen. Ik ben helemaal gek op de hippe panterprintjes die je nu overal ziet en ik vind het belangrijk dat de stoffen zacht zijn. De producten zijn bovendien een mix van praktisch en trendy. Het is een stoere, maar lieve collectie, die ook veel vaders zal aanspreken.”
Uit onderzoek door Kruidvat blijkt dat bijna 40 procent van de vaders hun kleintjes nooit aankleedt. Van de mannen die dat wel doen, kiest zeven van de tien voor praktische kleding. Dat wil zeggen: geen ingewikkelde kledingstukken zoals maillots, boxpakjes en wikkelrompertjes. Zo’n 63 procent van de moeders vindt dat hun partner voor lelijke combi’s kiest en legt de kleertjes liever zelf klaar of ze kleden hun kindje alsnog om. De meest gehoorde fout die wordt gemaakt tijdens het aankleden is dat kleding achterstevoren wordt aangetrokken.
De collectie ligt vanaf 26 februari in de Kruidvat-filialen.