Nieuw merk: Grustle
Waarom hebben jullie ervoor gekozen om Grustle toe te voegen aan jullie aanbod?
“Omdat deze club jonge mensen als geen ander weet hoe de doelgroep werkt, waar ze mee bezig zijn en waar ze naar luisteren. Naast de twee jaarlijkse collecties zal Grustle tussentijds shirts en sweaters uitgebracht worden die heel actueel zijn. Het leuke is dat de retailer deze kan inkopen op het juiste moment, wanneer de kids helemaal idolaat zijn van een lied. Dus zo kunnen we weer een boost geven aan een winkel.”
Waarom is juist dit merk uniek?
“Nederlandse hiphop is razend populair, namen zoals Ronnie Flex, Bizzey en Lil’ Kleine zijn de helden van vandaag. En er is maar één modemerk dat in die scene is geworteld, dat is Grustle. Het merk maakt basic, urban streetwear. Daarvan zijn er meer, maar wat Grustle zo uniek maakt is de samenwerking met de Nederlandse hiphopscene. Met zo’n vijftien artiesten onder contract kan het label teksten en beelden naar mode doorvertalen. Naar T-shirts, truien, hoodies en bijvoorbeeld caps die in gelimiteerde oplages zullen verschijnen, zodat de collectie steeds actueel blijft.”
Wat kun je vertellen over de allereerste collectie?
“Grustle komt in najaar 2019 met de eerste kids collectie op de markt, die is nu te bekijken en te bestellen bij The Kids Fashion Agency Of daar een bekende rapper bij zal worden betrokken? Vast en zeker! De kindercollectie bestaat uit basics in de maten 5-6 t/m 15-16. Vooral de prints zullen een jongere doelgroep aanspreken, terwijl ouders oog zullen hebben voor de gebruikte materialen en de afwerking: Grustle is een onmiskenbaar kwaliteitsproduct. De collectie bestaat voornamelijk uit sweats en tricots. Het is een stoere collectie voor coole kids die zich verwant voelen met hun Nederlandse idolen.”