TOP

Coolcat wil internationaler

Modeketen Coolcat heeft grote ambities: marktleider in Europa worden en wereldwijde expansie.

Coolcat over de hele wereld uitrollen en marktleider in Europa worden: het zijn twee belangrijke agendapunten van de Nederlandse moderetailer, laat ceo Roland Kahn weten in FaceRetail, een video-interview van RetailTrends Media in samenwerking met Crossmarks. “Coolcat is op dit moment al marktleider in Nederland in de leeftijdsgroep 10 tot 15 jaar”, vertelt Kahn. “En we winnen heel hard terrein in de groep van 6 tot 10 jaar en van 15 tot 18.” De keten is naast de Benelux vertegenwoordigd in Frankrijk. 

Consumentenpanels

Om goed in het oog te houden wat de jongeren bezighoudt heeft Coolcat consumentenpanels in deze leeftijdsgroepen samengesteld. Kahn: “We focussen ons vooral op hen, nog meer dan op de ouders. Als je niet continu met de klant bezig bent, loopt hij bij je weg.” De rasondernemer tipt: “Maak het je klanten iedere dag weer duidelijk waarom hij voor jou moet kiezen.”

Bekijk hier het volledige interview.