TOP

Supermom back on track

Jaren geleden stond Supermom bekend om de T-shirts met kreten, maar tegenwoordig ziet het zwangerschapsmerk meer in trendy mode.

De afgelopen seizoenen stond het merk op een laag pitje, maar vanaf half april wordt Supermom nieuwe stijl in de winkels gelanceerd. De T-shirts met teksten als ‘Do not touch’ of ‘I’m still sexy’ op de (zwangere) buik zijn verleden tijd, nieuw is de trendgerichte focus met actuele items. De collectie wordt vooralsnog beperkt tot 3 met sportieve, zomerse jurkjes en 5 shirts. Het is de bedoeling dat de item-driven collectie regelmatig met nieuwe stijlen wordt geüpdatet.

Naar behoefte

“We reageren hiermee op de vraag uit de markt naar on-trend positiemode”, vertelt salesmanager Annet Pauwels. “Retailers kopen steeds vaker in naar behoefte en daar willen we op inspelen door het hele jaar door korte termijnmode te bieden. Voor ons geen basic voorraad, maar juist de trends van dat moment.”

Noppies

Supermom is onderdeel van het Nederlandse kindermodebedrijf Noppies, waardoor de Supermom-collectie naast speciaalzaken ook verkrijgbaar is via de Noppies brandstores en Noppies.com. In 2009 werd het merk overgenomen van bedenker Vivian Reijs. De Supermom-producten zijn verkrijgbaar vanaf 24,95 euro retailprijs.