TOP

Kleertjes.com wil stenen winkels

Online winkel Kleertjes.com wil binnen enkele jaren uitbreiden met stenen winkels. Dat zegt CEO Siad Awwad in een exclusief interview met Bengels.

Kleertjes.com, voor het vijfde achtereenvolgende jaar genomineerd voor de Thuiswinkel Awards, is op dit moment achter de schermen druk met een professionaliseringsslag. CEO Siad Awwad, die sinds april vorig jaar het bedrijf leidt, heeft een strategisch plan tot 2018 opgesteld. Zo denkt Kleertjes.com over uitbreiding naar stenen zaken en internationale expansie. Awwad: “Verder willen we moeders én kinderen nog meer aan ons binden, door nog leukere en nieuwe producten aan te bieden. We zijn met veel leuke, interessante zaken bezig, maar ik kan er verder helaas nog niet teveel over zeggen.” Het is de bedoeling dat de eerste tekenen van de vernieuwing vanaf 2015 zichtbaar worden.

Vaste klanten

Kleertjes.com bestaat 11 jaar en is de grootste kindermodewebwinkel van Nederland. Jaarlijks worden zo’n 140.000 pakketten verstuurd, waarvan ongeveer 100.000 naar vaste klanten. De omzet bedroeg vorig jaar zo’n 16 miljoen euro. In 2013 bestond Kleertjes.com 10 jaar en won het de Thuiswinkel Award XL in de categorie Baby & Kind. Dit jaar is de online winkel wederom genomineerd.