Nominatie Kleertjes.com Thuiswinkel Awards
Kleertjes.com is genomineerd voor de publieksprijs XL in de categorie Fashion van de Thuiswinkel Awards. De kindermodewebshop is niet onbekend met de retailprijs; Kleertjes.com werd al meermalen genomineerd, waaronder vijf jaar op rij (van 2010 tot en met 2014). De awards zijn een initiatief van Thuiswinkel.org, de branchevereniging van bedrijven die producten en/of diensten op afstand verkopen aan consumenten.
Waanzinnig gedreven
Op donderdag 27 maart weten we of Kleertjes.com de award prolongeert. “Het zal niet gemakkelijk worden. We spelen in de Champions League”, reageert Siad Awwad, CEO van Kleertjes.com. “We strijden tegen zware tegenstanders. Wehkamp presteert bijzonder goed en de nominatie van MissEtam is ook zeer terecht. Heel bijzonder hoe de winkelketen van een traditionele ‘stenen’ retailer zich online heeft ontwikkeld. Hoe het komt dat we zo vaak genomineerd worden? Ons waanzinnig gedreven team werkt al jaren keihard aan een goede propositie. We doen alles om moeders en kinderen te blijven verrassen. Met mooie producten, maar ook met extra’s als speciale win-acties en attente cadeautjes. Dat wordt enorm gewaardeerd, merken we ook aan de reviews.”