Inspiratieshot: de shop of dreams van Jan Agelink
In samenwerking met Bengels houdt fashion & design forecaster Jan Agelink op zondag 6 juli en maandag 7 juli een inspirerende presentatie over zijn ‘shop of dreams’. Agelink: “We leven als consumenten in een winkel vol met dromen en dat zien we terug in de (kinder)collecties. Veel fantasie in vorm, kleur en prints, die dit seizoen ook voor de jongens vol worden ingezet (nieuw!).” Verder is er aandacht voor de invloed van sportswear dat resulteert in een innovatieve urban omgeving. Ook retailconcepten, kleurkaarten en lifestyle inspiratie komen aan bod.
Social media voor winkeliers
Maar ook de andere lezingen – op beide dagen van ’s ochtends tot in de middag – zijn zeker de moeite waard. Zo verzorgen Bengels-columnisten Diana van Ewijk en Dana Taberima van MamaMarketing een introductie over social media voor winkeliers, vertelt online marketing en SEO specialist Lonneke Reitsma alles over de vindbaarheid van een website of shop en biedt retailexpert Carin Frijters tips en trics om consumenten in een stenen winkel te verleiden. Klik hier voor het gehele lezingenprogramma.