Henri Snoep verlaat Jolo Fashion
De afgelopen vier jaar was Henri Snoep fulltime adviseur bij Jolo Fashion en diens merkendivisie Brndwrks (Brandworks), bekend van onder meer Salty Dog, NoNo, Le Chic, Moodstreet, Flo en Bellaire. Deze maand rond hij zijn lopende projecten bij Jolo af, waarna hij zich weer meer gaat richten op zijn adviesbureau ProFashionalist. “Ik heb een geweldige tijd gehad bij Jolo, het bedrijf groeit als kool. Toch kriebelt het weer om aan de slag te gaan met kleinere activiteiten”, legt Snoep uit. “Mijn hart ligt bij het opzetten van nieuwe merken. In principe in de kindermode, maar ik sta ook open voor andere uitdagingen.”
Snoep heeft jarenlange ervaring in de kindermode. Zo was hij co-directeur bij Vilenzo Amsterdam (Salty Dog, Pointer, Barbara Farber, Marybel en Dobber Kids) en commercieel directeur bij Waalwear Kids. In 2008 was Snoep mede-oprichter van A-Brands Quality Wear met de merken Salty Dog en Le Chic, dat tegenwoordig onderdeel is van Jolo Fashion.