TOP

Nieuw: Indian Blue Jeans

Nederland heeft er weer een nieuw jeansy kindermerk bij: Indian Blue Jeans.

Indian Blue Jeans komt uit de koker van Margo van den Elshout en Meggy Ploegmakers, die eerder werkzaam waren bij het kindermodemerk Retour denim de luxe. Met deze nieuwe modische jeansrelated collectie mikken ze op een brede doelgroep van 2 tot 16 jaar. Indian Blue Jeans positioneert zich met prijzen als 44 tot 49,95 euro voor jeans en broeken, 20 tot 30 euro voor T-shirts, 39 tot 49 euro voor sweaters, in het middensegment. Een segment waar op dit moment veel vraag naar is volgens agent Stefan Flint van Flint Brands. “We hebben afgelopen week Indian Blue Jeans geïntroduceerd bij retailers en we krijgen nu al meer aanvragen dan verwacht. Ondernemers hebben blijkbaar behoefte aan vernieuwing.” Dat treft, want Indian Bluejeans hanteert de door ondernemers geliefde gespreide levering, waardoor de juiste producten op het juiste moment worden geleverd.

Indian Blue Jeans is op 6 en 7 juli te zien op Kleine Fabriek.