Bonpoint & Izipizi lanceren brillencollectie
De collectie staat in het teken van ‘the joys of childhood’ en ‘family togetherness’. De modellen voor jongeren zijn voorzien van reflecterende glazen, voor baby’s en kinderen zijn er de klassieke grijze glazen. Alle modellen bieden 100 procent UV-bescherming. Yellow en strawberry zijn de hoofdkleuren en zowel het logo van Izipizi als Bonpoint zijn zichtbaar op de brillen.
Over Izipizi
Izipizi is ontstaan uit een samenwerking tussen jeugdvrienden Charles Brun, Xavier Aguera en Quentin Couturier. Zij besloten na het afronden van een studie om hun droom waar te maken: een bedrijf opstarten waarbij de gedachte; ‘denk groot, denk ver, denk wereldwijd’ centraal staat. Zo wordt in 2013 brillenmerk Izipizi opgericht. Inmiddels wordt Izipizi wereldwijd verkocht bij warenhuizen zoals Le Bon Marché en Merci in Parijs, Harrods in London en Bloomingdale’s, New York.
Over Boinpoint
Hoogsegment kindermodemerk Boinpoint werd in 1975 opgericht en is inmiddels wereldwijd verkrijgbaar in onder andere London, New York, Milaan en Toktyo. Zowel de opvallende dessins als het beroemde kersenmotief is kenmerkend voor Bonpoint. Het merk is in Nederland onder andere verkrijgbaar via De Bijenkorf.