Omoda viert 10-jarig online bestaan
Tien dagen lang prijzen en voordeel want de website van Omoda bestaat dit jaar tien jaar. De familie Verton opende in 1961 de deuren van de eerste winkel en in 2007 kwam daar ook een webshop bij. Van 1 tot en met 10 maart krijgen leden daarom bij een (online of offline) aankoop dubbele credits in Club Omoda en worden er iedere dag tien prijzen weggegeven. Wat de prijzen zijn, is nog niet bekend, maar ze worden gegeven door een medewerker die al tien jaar of langer bij het bedrijf werkt. “Samen met deze trouwe werknemers blikt Omoda terug en vooruit”, schrijft de schoenenwinkel in een persbericht. Houd de blog van Omoda in de gaten voor updates.
10 jaar
“Het was 10 jaar geleden een uitdagende sprong om te beginnen met het online verkopen van schoenen”, schrijft Omoda. “Schoenen zijn producten bij uitstek die je wilt passen en voelen en daarbij is persoonlijk advies van belang. Omoda werkt hard om zowel online als in de fysieke winkels dezelfde service te bieden.” Dit doet het bedrijf door middel van gedetailleerde productbeschrijvingen, hoge kwaliteit fotografie, stylingtips en video’s. Daarnaast biedt Omoda gratis verzending en retour aan om de drempel lager te maken.
Ondertussen heeft Omoda ook webshops in België (2008), Duitsland (2010) en Oostenrijk (2014) en sinds kort is het ook mogelijk om wereldwijd te bestellen en bezorgen. “Omoda.nl is tien jaar online, maar het is vooral de kracht van de samenwerking tussen de online shop en fysieke winkels die Omoda zo succesvol maakt. Via de online shop en de onlangs gelanceerde Omoda App kunnen klanten direct bestellen, maar ook reserveren in de inmiddels achttien winkels. Andersom kunnen in de winkel, bij afwezigheid van maat of kleur, artikelen direct naar de klant thuis worden gestuurd.”