Tumble ’N Dry opent in Utrecht achtste winkel
De winkel van Tumble ’N Dry aan de Lijnamrkt in Utrecht is de achtste op rij. Vorige maand opende de brandstore in Haarlem. Evenals de andere zaken, is ook het filiaal in de Domstad verdeeld in verschillende leeftijdscategorieën en het interieur is aangepast op hun doelgroep: binnen kunnen kleine kinderen spelen of kleuren en de oudere kids chillen.
FOTO: Facebookpagina Tumble ‘N Dry
Nederlands
Tumble ‘N Dry is een Nederlands merk dat in 2007 is opgericht door Jos Boin en Janneke van der Meij. Het label maakt kleding voor kids tussen 0 en 12 jaar. Sinds 2012 is het label onderdeel van de Varova Fashion Group, waar onder meer ook Sissy Boy en Gsus en Men at Work onder vallen.
Naamsbekendheid
De brandstores zijn voor Tumble ’N Dry bedoeld om onder meer de naamsbekendheid te vergroten, vertelde Van der Meij in het interview Bengels in van januari 2016. Destijds was net de eerste eigen winkel open gegaan, in Amersfoort begin oktober 2015 om precies te zijn. Brandstores leveren volgens Van der Meij waardevolle feedback op. “Daarmee kunnen we collecties verbeteren. Op die manier zijn we retailers weer van dienst.”
Tumble ’N Dry heeft inmiddels meer dan 700 verkooppunten in Nederland, 17 Europese landen, in Canada en Australië.