Nieuw kindermodemerk: Crush Denim
Raymond Maclean van Snapp Agencies B.V. en Anita Makkinje van Christina Fashion Agenturen zijn een samenwerking aangegaan. De twee agenturen hebben het kinderkledingmerk Crush Denim opgericht. Een jeansmerk voor kinderen tussen de 2 en 16 jaar.
De twee agenturen zijn gaan samenwerken om zo ‘’het verschil te kunnen maken in de branche”.
“We zijn gaan luisteren naar de vraag vanuit de markt voor een betere samenwerking, prijs-kwaliteitverhouding, een goede marge en maandelijkse leveringen van artikelen die op het juiste moment draagbaar zijn”, aldus Maclean en Makkinje in een persbericht.
Inspiratie
De inspiratie haalt het duo uit de catwalktrends van het jaar 2017. De collectie voor de meisjes bestaat uit de thema’s Zambia, Tropical en Black & White en voor de jongens uit Havana, Ice en Night. Voor de kleding is gebruik gemaakt van slubjersey, fijn gebreide stoffen en katoen met elastan. Het kleurenpallet is geïnspireerd op de Cubaanse hoofdstad Havana en in de denimcollectie zijn verschillende wassingen en tropische- en technoprints terug te vinden. De verkoopprijzen van de items variëren van €24,95 tot €44,95.
Foto’s: Crush Denim
Partnerschap
Crush Denim is een partnerschap aangegaan met stichting Het Vergeten Kind. Van elk verkochte artikel zal het merk een percentage doneren aan de stichting om zo bij de dragen aan de toekomst van de kinderen in Nederland.
Lancering
Maandag 20 juni was de lancering van het merk met een modeshow in Grand Café Gooiland in Hilversum.
Foto: Bengels
Tijdens Market by Kleine Fabriek dat op 10 en 11 juli plaatsvindt is Crush Denim aanwezig als exposant.