Vip-Kidz Bleskensgraaf opent de deuren
Door onder andere een artikel in Bengels groeide Annemieke Wemmers’ kindermodefranchise Sam Sam als kool. Maar de ondernemer vond het hoog tijd voor alweer een nieuw concept. Gisteren openden de deuren van haar zogenaamde experience store Vip-Kidz. Deze kindermodeshowroom werd gisteren officieel geopend. Bengels nam een kijkje in het concept, waar kleding alleen online kan worden aangeschaft, kassa’s en verkoopsters ontbreken en onder andere een mini-bioscoop en iPads de kleine klantjes moeten bezighouden.
Van de 15 merken die Vip-Kidz voert, hangen de complete collecties in de winkel. Zo worden klanten gestimuleerd sets aan te schaffen en grijpen ze niet mis als ze een aantrekkelijke set op een van de campagnebeelden zien hangen.
Jongens zijn volgens Wemmers lastiger te pleasen dan meisjes. Daarom is er een stoere zeecontainer midden op de winkelvloer geplaatst, waar jongens een kleding en accessoires naar hun gading vinden. Aan tafel vinden klanten iPads met de nieuwste games.
Tijdens de opening werd uitgepakt, met onder andere een snoeptafel voor kleine bezoekers.
De styling in Vip-Kidz is aangepast op de thema’s van de actuele collecties.
In de fotostudio worden door een kinderkapper haren gevlecht en kunnen kids met hun nieuwe outfit op de foto.
Aan de jeansmuur vinden klanten de nieuwste modellen overzichtelijk bij elkaar.