TOP

Nieuw merk: Lucky No. 7

Risma Bachoes baby- en peuterkledingmerk Lucky No. 7 werd op 7 augustus gepresenteerd. Na de geboorte van haar zoon werd het tijd voor een nieuwe uitdaging. Bachoe zag in het ontbreken van leuke, betaalbare baby- en peuterkleding – met name in de kleuren zwart en wit – een gat in de markt.

“Echt leuke kinderkleding kost vaak een vermogen. En de kleurencombinatie zwart en wit is lastig verkrijgbaar. Bovendien merkte ik dat er voor meisjes veel te koop is, voor jongens stukken minder. Daar hoorde ik veel moeders over klagen. Je komt toch bij Zara of H&M uit. En ik wilde toch al lang iets voor mezelf beginnen”, aldus Bachoe. Met een achtergrond in damesmode leek een eigen label voor jongetjes de oplossing voor de ondernemer.

Bengels nieuwsbrief Lucky No 7

Comfortabel

Lucky No. 7 [http:// www.luckyno7.nl] staat voor stoer en comfort. De allereerste collectie Famous for my style! Bestaat uit T-shirtjes, broekjes en rompertjes en een limited edition dekentje, waarvan 50 procent van het materiaal uit biologisch katoen met elastan bestaat. Naast zwart en wit kleurt de collectie grijs, oceaanblauw en mintgroen. “Een kleintje met een spijkerbroek staat heel schattig, praktisch is het niet. Onze denims lijken op jeans, maar zijn superzacht met een comfortabele stretch.”

Bengels nieuwsbrief Lucky No 7 1

Meer kleur

In december wordt de nieuwe collectie gelanceerd: Worn to be wild. Deze bevat naast de zwart/wit gekleurde basisitems meer kleur en productgroepen. Lucky No. 7 is verkrijgbaar in maten

50-92 maten, het plan is om de maten 98-104 hieraan toe te voegen. De verkoopprijzen zijn 18,95-29,95 euro, het dekentje kost 39,95 euro. Bachoe: “Momenteel voeren we 2 collecties per jaar, maar we willen als het goed gaat jaarlijks 4 collecties uitbrengen.”

Lucky No. 7 is verkrijgbaar in de eigen webshop via www.luckyno7.nl en via www.thiscoolkid.com, www.bambiniamore.com. Binnenkort neemt het label internationale stappen met verkoop via het Canadese www.littletrenderboutique.com. De eerste grote introductie is tijdens het 100% Mama-event in Rotterdam.