TOP

Label to watch: Capsonus

Sinds deze week ligt het nieuwe kinderlabel Capsonus in de winkels. Het Nederlandse merk voor kids van 4 tot en met 14 jaar brengt meerdere collecties per jaar en kan hierdoor snel inspelen op de laatste modetrends.

Capsonus valt op door veelvuldig gebruik van kleur en opvallende prints en artwork. De jongenscollectie bestaat uit T-shirts, longsleeves en broeken, voornamelijk in jersey en sweatstof. De meisjeslijn is stoer met een girly ondertoon. Dit betekent veel jurkmodellen, broeken en T-shirts in zacht tricot. Actuele kleuren en stoere prints geven de collectie een opvallend karakter.

Prijsbewust
Capsonus streeft ernaar om met meerdere collecties per jaar de markt op korte termijn te voorzien van de laatste trends. Met winkelverkoopprijzen die variëren van 17,95 tot 49,95 euro en een marge van 3.0 richt het merk zich op de prijsbewuste consument.

Capsonus wordt vertegenwoordigd door Tomzi Agenturen in Den Bosch.