Brandkids breidt uit naar Duitsland
In Duitsland zijn de online modeverkopen de meest krachtige aanjager van de retailomzet. Een kwart van de Duitse bevolking koopt zijn kleren nu liever online dan in de winkel. Een goede stap van de kindermodewebshop om te investeren in Duitsland.
Na deze uitbreiding zou je zeggen dat Brandkids zich nu even op de Duitse webshop gaat focussen. Niets is minder waar. Oprichter Hans Lormans denkt alweer aan een nieuwe internationale uitbreiding. Welke landen hij op het oog heeft, is nog niet bekend.
Andere markten bedienen
Op Emerce zegt Lormans op zoek te zijn naar landen die het beste passen bij Brandkids: “We werken vanuit een warehouse in Helmond en kunnen van daar uit goed andere markten bedienen. Daar beginnen we komend voorjaar mee. Van land tot land wordt nu bekeken hoe onze collecties het beste aansluiten qua potentie en smaak.”
Over Brandkids
Brandkids is een webwinkel met kindermode, van merkkleding tot outlet en tweedehands. Eerder heeft Brandkids al naar België uitgebreid. In september nam Sanoma een belang in de webshop.