Leer kijken als een trendwatcher
Zoals de naam Walk The Talk al doet vermoeden, is dit geen sessie waarbij je in een luie stoel gaat zitten luisteren naar iemand die jou moet inspireren. Niks ervan, je gaat wandelen in de Haarlemmerbuurt in Amsterdam en ontmoet succesvolle pioniers die hun innovatieve duurzame concepten delen. Op het programma staat onder meer een bezoek aan de duurzame lifestylewinkel Sukha. Als deelnemer aan Walk The Talk word je ‘trendwatcher for one day’.
Meteen toepassen
Met al die nieuwe inzichten wil je het liefst meteen aan de slag en dat kan. In de middag zijn er namelijk twee workshops:
1 Hoe ontwikkel je vanuit passie en talent zelf een betekenisvol product of concept?
2 Hoe maak je de vertaalslag van een betekenisvol merkstatement naar een concreet product of concept dat je eerlijk en op maat vermarkt?
Visie en daadkracht
“Deze tijd vraagt om visie, daadkracht en innovatieve oplossingen”, vinden Anouk Post en Dianne Potters, de initiatiefnemers van Walk The Talk. Post is eigenaar van creatief bureau YOI (Your Own Identity) en organiseert projecten en trainingen op het gebied van duurzaam design, mode en talentmanagement. Potters adviseert met haar bedrijf 21Sustainable organisaties bij de strategieontwikkeling, vermarkting en communicatie van duurzaam ondernemen. Samen verzorgen zij trendpresentaties en organiseren zij Sustainable Walk The Talk Inspiratiesessies voor professionals.
Meld je aan!
Wanneer? 6 maart of 15 mei 2014.
Tijd? Van 9.00 tot 17.00 uur.
Waar? Amsterdam.
Kosten? De speciale introductieprijs is €129,- p.p. excl. btw, inclusief drankjes, lunch en een inspiratieboek. Info? Yoi.nu/walkthetalk.
Aanmelden? Via d.potters@21sustainable.nl