CB en Fashionwheels verder als CB Fashion
Relaties van Fashionwheels en de business unit Fashion van CB zullen vanaf 22 april 2014 steeds meer uitingen zien van het nieuwe gezamenlijke merk CB Fashion. Het wagenpark van de combinatie – 60 auto’s van Fashionwheels en 150 van CB- worden in fases voorzien van de nieuwe huisstijl.
Samen compleet
Uitgangspunt van het samenwerkingsverband tussen Fashionwheels en CB is: modebedrijven een zo compleet mogelijk servicepakket bieden. “De krachtenbundeling stelt ons in staat onze klanten nog beter te bedienen en verdere innovatie en ontwikkeling op het gebied van dienstverlening mogelijk te maken”, legt ceo Mark Fransen uit. “Samen bieden we complete logistieke oplossingen voor wholesale en retail op het gebied van warehousing, inkomende en uitgaande goederen en e-commerce logistiek.’
Verder groeien
CB en Fashionwheels tekenden op 7 januari 2014 een definitieve samenwerkingsovereenkomst. CB heeft een belang van 50 procent van de aandelen in Fashionwheels verworven. De vergaande samenwerking past bij de ambitie van beide bedrijven om verder te groeien in de fashionlogistiek. De commerciële teams van CB en Fashionwheels trekken al sinds januari gezamenlijk op. De volledige logistieke infrastructuur wordt op termijn voor zover als mogelijk is geïntegreerd.